2013 m. birželio 21 d., penktadienis

Pamačiau šią nuorodą. Ir labai ilgai ji vis kibždėjo mano galvoje. Toje sudėtingų minčių prikrautoje galvoje. Kaip įprasta mane traukia tie su kuriais buvimas kartu, atrodo, neįmanomas. Jau daugiau nei metai mano simpatija (dabar net nežinau ar tuos jausmus vis dar galima vadinti tik simpatija) priklauso visiškai kitokiam nei aš. Kaip visada užburtas ratas: susižavėjimas - buvimas kartu - staigi ir mirtina tyla - ignoravimas - pasižadėjimas, kad viskas baigta - ir vėl susitikimas, kuris viską užveda vis iš naujo. Metai laiko tokių ratų. Jau net nesuskaičiuočiau kiek kartu žliumbdama prisiekiau, kad jau viskas, jau užtenka. O dabar vat sėdžiu rami mirtinos tylos stadijoje ir nedarau nieko. Galbūt pavargau stengtis, lipti per savo principus, pažeisti savo orumą, o galbūt galutinai suprantu, kad tas žmogus ne man. Kad ir kaip norėčiau juo rūpintis, kasdien būti šalia ir atiduoti viską geriausia suprantu, kad atgal to negausiu. Nebent menkas dėmesio nuotrupas. Manau, kad niekada negausiu tokios jaukios ir kvailai romantiškos jausmų dozės kaip aukščiau rodytame filmuke, bet man to reikia. Būtent aš viena tų, kuriai patinka ignoruoti viską aplink ir išdarinėti kvailiausius dalykus, aš noriu tos šilumos, tos vaikiškai naivios ir tokios tyros meilės. Ir džiaugiuosi, kad pagaliau pati suprantu, kad norėdama būti su žmogumi aš negaliu paaukoti savęs, atsisakyti tokių paprastų ir kartu ypatingų akimirkų vaidinant suaugusią porą. Aš nenoriu būti suaugusi, aš noriu mylėti ir būti lygiai tiek pat mylima. Galvoje dabar rami nostalgija, manau, laikas ne vėl sukti ratą sakant, kad viskas baigta, o tiesiog susitikus (galbūt ir paskutinį kartą) atsisveikinti. Žinau, kad dar bus naktų, kai pagalvė mirks nuo ašarų, kad dar bus daug rytų prasidedančių mintimis apie jį, bet aš esu žmogus ir man reikia tos banalios meilės, kurią jis dėdamasis suaugusiu vyru turėtų sugebėti išreikšti ne tik žodžiais, bet ir veiksmais. Nors jau dabar aišku, kad su lyg mano atsisveikinimu viskas ir baigsis. Bet tebūnie, nes aš padariau viską, kas buvo mano valioje. Mylėkit atsakingai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą